Hemresa - Göteborg'

Valde som sagt att fara hem tidigare från resan då jag kände att jag hade fått ut det jag ville och kände mig nöjd. Sen ska man ju inte sticka under stolen med att Summerburst i Göteborg med 3 of my best friends lockade väääldigt mycket och det var väl därför jag mest for hem. :D 
 
 
Efter att ha tagit nattåget från Prag så kom jag fram i Köpenhamn vid 11-tiden där jag hade 7min på mig att springa och köpa en tågbiljett och sedan hoppa på tåget till Göteborg. På något märkligt vis så hann jag och jäsiken vad skönt det var att veta att man nu bara hade 3-4h kvar innan man var hemma. Efter att ha spenderat otaliga timmar på tåg de senaste 25 dagarna så var man rätt less på att åka tåg.
 
Blev uppmött på centralstationen av min syster när jag kom fram och då jag knappt ätit någon sen dagen innan så blev det raka spåret till Subwayyyyyy, åh så gott. 
For sedan hem till hennes lägenhet där jag tog en välbehövlig dusch innan jag mötte upp Jossan & Julia. 
 
VI tog en spåris in till avenyn där det blev middag på O'learys innan vi chillade runt i Göteborg tills vi mötte upp Ebba och hennes sällskap som hade åkt tåg. Trevlig kväll med trevligt sällskap!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0