Summerburst, Göteborg'

Jaooo Summerburst, fan va kul det var!
Efter att ha flängt runt i stan och gjort massa ärenden under fredagen så for jag till brudarnaas vandrarhem där dom dvs. Jossan, Eve, Ebba, Alice, Kajsa och Lisa bodde! Efter några klunkar alkohol så började vi röra oss mot Ullevi där vi öste typ non stop mellan 17.00-24.00 med undantag för en tur tillbaka till vandrarhem vid 8 för fyllekäk (haha<3) och ladda batterierna inför resten av kvällen. Efter att jag och Eve krigat oss nästan längst fram på Tiësto och hamnat mitt i en mosh pit så kände vi oss lagomt nöjda och mörbultade och for då hem och sov när det slutade.
 
En förkylning som började smyga sig på under kvällen slog verkligen ut under natten då jag i n t e mådde bra alls och ville helst ligga kvar och sova hela dagen. Klev iaf upp vid halv 2 och började sakta men säkert recovera mig vilket gjorde att jag tog mig iväg till deras vandrarhem igen vid 17-tiden. Helt plötsligt så mådde jag prima igen så då vare ba på't igen för ännu en helkväll med massor av dans och sång, så underbart!!
 
Söndagen spenderades med Eve i stan där vi tog det jävligt lugnt, hängde i en park, åt lunch och tittade på West Pride-paraden, så fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0