What I've been up to - helgen'

Forts:
 
Fredag 6/6:
 
For till jossan nångång på förmiddagen och chillade ett tag med henne och Julia innan jag och jorr for till affären och köpte lite mat. For sedan förbi en sväng hos eve innan vi for till Lungviksparken. Det var ju nationaldagen vilket innebar picknickfestival vilket var himla mysigt. Var där till 18-19 tiden innan jag for hem och åt lite mat. Blev sedan så uttråkad så då for jag ut en sväng till stugan där mamma och pappa var. Hängde vid stranden ett tag och var uppe i stugan innan jag började rulla tillbaka mot stan. Kom hem vid halv 11 nångång och var påväg att gå och lägga mig när jag fick något ryck och svidade om till springkläderna. Det blev en runda på ungefär 45min vilket var typ det skönaste någonsin!! Kom tillbaka vid 00.15 nångång och då blev det en skön dusch innan jag somnade väldigt gott. 
 
Picknickfestivalen - tha beautiful sky där nånstans vid 12-snåret - en svettig men nöjd tig
 
4 bilder från min lilla visit i stugan
 
 
Lördag 7/6: For vid 2 och kikade på HIOFK - Clemensnäs med Johan (som jag förövrigt inte träffat på evigheter känns det som) där Hägglunds lekte hem segern. (y) For sedan iväg till Ellen och agerade lite fotograf innan balen.
Åkte sedan ner till Fjällräven där jag tittade på alla fina människor som skulle på bal med Ronja, Johan och Josef. Bilder kommer senare!
Efter det så var det raka spåret hem och äta lite mat och fixa iordning sig litegrann innan jag for tillbaka till stan och hämtade upp Johan, tog en sväng till hörnett innan vi hämtade upp Ronja. Förfestade sedan litegrann (eller mycket) innan vi fick skjuts av Madeleine in till Harrys där resten av kvällen spenderades. Riktigt bra dag och kväll då jag fick spendera muucho time med mina saknade vänner, kärlek till er!
 
 
 
Söndag 8/6:
 
Sov väl relativt länge och gjorde inte så mycket under dagen. Kvällen spenderades i stugan, that's pretty much it!
 
Uppigande smoothie till frukost efter en utekväll - aaah världens bästa maträtt, porterstek!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0