Do you wanna build a snowman'

Well helloo eeerrrrrbody.
Hade världens chilligaste dag i måndags då jag for till Lovisa & Robin vid 1 och ba låg och tittade på serier. :D så slappt och skönt, må hända att jag somnade en stund också.
 
Igår så jobbade jag till 17 och sen på kvällen så blev det skivstångspinn, så jääkla gött! Endast skivstång är så tört då det bara typ är tungt och inte svettigt alls så då äre perfekt att köra 45min spinning efter det. 
 
Idag äre onsdaag och jag har förmiddagen ledig för att sedan åka och jobba 15-22. Har därför sovit ut, ätit frukost, sett PLL (aaah blir galen på det programmet, spännande hela tiden..) & HIMYM (aaaaaaaaah bara 2 avsnitt kvar nu, like ever :(). Just i detta nu så sitter jag och tittar på Frozen för att se what all the fuss is all about. 
Imorgon blir min sista jobbdag för denna vecka för sedan har jag långhelg, ska bli så skönt :DDD Imorgon kan man även deklarera via internet = man kan se om/vad man får tillbaka på skatten. Vågar inte ha för höga förhoppningar där men skulle va nice med en liten slant till sommaren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0