Go slow'

 
Ett par snapshots från i fredags då jag, Sofie och Isa var bjuden hem till Lovisa för inflyttningsmiddag/party :D
Efter att ha förpartat lite så drog vi ner till Harrys där kvällen fortsatte till stängning. Snacka om att man kände sig gammal när man såg 96er på krogen, verkligen en reality check haha. Jag hade iaf en supertrevlig kväll. :D
 
I lördags så var jag ledig på förmiddagen och jobbade sedan 17-22. Igår, söndag så jobbade jag först 7-16 och gjorde väl inte så mycket mer på kvällen förrutom att träna en sväng. 
 
Idaag så är jag ledig vilket känns skönt. Har precis avslutat ett samtal med syster min som återigen är på svensk mark. :D Hon verkar ha haft det underbart och man blir så taggad på att resa. Är så kluven nu om jag vill plugga till hösten eller inte. Det känns som att jag borde passa på att resa nu medan jag inte har något som håller mig kvar här i övik + ett jobb=pengar för sedan efter man pluggat så borde man börja jobba så fort som möjligt för att betala tillbaka alla eventuella studielån och så, Meeeenmen, vem vet, jag ändrar mig varje dag känns det som. 
Ne nu ska jag sluta prata nonsens och kolla lite på twd innan jag far en sväng till pekkis. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0