Bungalow Bay Koala Village'

Hallådär!
 
Idag så tog jag och eve färjan över till Magnetic Island där vi spenderade vår dag.
Det har varit mulet nästan hela dagen vilket har varit så himla skönt då man känner att man behöver lite vila från solen.
Vi började med att ta bussen ut till Horseshoe Bay där vi gick på en "wildlife-tour" där vi fick se och hålla i en massa djur. Höjdpunkten var definitivt när vi fick hålla i en koala och ta kort med dem, sååå mysiga. De är verkligen världens sötaste djur!
Efter att vi fått matat papegojor, hållt i sköldpaddor, ödlor och koalor så var det dags att få hålla i en orm vilket jag själv hade lyckats övertala mig själv att göra, trodde jag iallafall. Efter att ha hållt i en ödla och tyckt det var ganska obehagligt så var det bara att acceptera att jag inte kommer kunna ha en jävla orm runt halsen haha. Wellwell, maybe some other time.
 
 
 
 
 
 
 
 
En wombat, så otroligt fulsöta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: roni

men är sista bilden nå mysig eller!!

2014-11-28 @ 14:29:24
URL: http://rronjaedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0