From Sydney to Cairns'

 Tjenamoss!
 
Igår så checkade vi som sagt ut från Surfside och for in till stan och hämtade ut våra bankkort innan vi började röra oss mot flygplatsen.
Landade i Cairns vid 21.00 och då tog vi en taxi till hostellet och sen så gick de flesta av oss och sov. 
 
Bara för att vi är så jäkla snygga så bjuder vi här på två bilder sen flyget
 
Denna natt kan ha varit den sämsta nånsin då jag inte alls mådde bra. 
Redan under gårdagen så började jag känna mig dassig och det blev inte bättre utav att sitta på ett kallt flygplan. Blir ju sällan sjuk men när jag väl blir sjuk så ligger jag typ och knappt kan röra mig i 1-2 dagar. 
Har därför hållt mig inomhus idag och bara vilat då vi har några hektiska veckor framför oss with loads of activites.
Skippar därför utgång ikväll och ska väl istället snart röra mig till sängen satt jag förhoppningsvis är någorlunda frisk tills imorgon. 
 
Här har vi Elon & Maddison vid middagen. Maddison träffade vi nere i Bondi så han hängde med oss upp hit då han skulle möta upp någon och sen resta östkusten också. Det roliga är att han är från Kanada och det första han sa när hörde att vi var svenskar var att han har kusiner uppe i Örnsköldsvik, vad är oddsen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0