0 To 100'

Alltså FAN vad drygt det blir att blogga igen när man inte bloggat på typ 2 dagar. Inte för att det hinner hända så mycket men ändå!
 
I lördags så vankades det festligheter med 4 saknade vänner - Johan, Josef, Vanbellingen och Ronja! Vi började med att förfesta hos Johan like back in the days innan kvällen fortsatte på Harrys där det var himla mycket folk, trevlig trevligt. :)
 
 
I söndags så stod det firande av min mor på agendan då det blev gofikaa med släkten. 
Närmare kvällen så for jag till UH med eve och elin och taggade inför aus!!!
 
Mån-ons bestod mest utav jobb och träning, hängde lite med eve i tisdags också.
 
Testade smörgåstårta för första gången på jobbet igår, kände mig vuxen. 8-)
 
 
Idag så har jag varit ledig så mötte upp Pekka i stan för lite lunch och snack innan hon for och jobbade.
Träffade sedan Ronja så for hem till henne en sväng och hängde samt spelade lite gamecube, det var inte igår!! Tog sedan en skön prommis hem.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0