26-29 oktober'

Jaamenvisst, i söndags så sov jag till 10 i ett och då vare ba att slänga i sig i duschen och göra sig representabel då släkten började rulla in strax därefter. Det var födelsedagsfirande för min kära far som fyllde år så då blev det massor med fika och tårta. :) GRATTIS PADRE♥ Blev sedan en välbehövlig promenad med eve närmare kvällen. 
 
Annars då, veckodagarna rullar på som vanligt. Var ledig i måndags och var mest bara hemma hela dagen och for på friskis och tränade innebandy på kvällen.
Igår så jobbade jag bara till 12 och efter det så for jag in till stan och mötte upp Ronja för lite häng på Waynes följt utav en sväng på stan!
 
Idag så har jag återigen varit ledig och förmiddagen spenderades i världens kaos uppe på mitt rum då det var dags att packa ner massa kläder/jackor/väskor i flyttlådor. Har mina grejer utspridda överallt så det var väl dags att rensa lite och packa ner allt med tanke på att jag inte kommer vara hemma på ett tag.
 
Gick sedan ut på en promenad med min fina kusin Andreas, oerhört uppfriskande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0