Multiply'

Nämeeeeen, då vare helg igen! Sitter för närvarande i soffan framför en brasa och avnjuter en kopp kaffe innan det är dags att dra sig till friskis för morgonspinning!
 
Vad har hänt i veckan då?
I tisdags så tränade jag på förmiddagen och mötte sedan upp eve i stan för lite café-häng och så. 
Onsdag + torsdag så jobbar jag kväll så på dagarna så tränade jag samt hängde med ronja och eve en stund på torsdagen. 
 
Igår, fredag så jobbade jag till 16.30 innan jag for hem och tog en dusch, åt middag och sedan var det dags för derby!! ÖIB mötte GK vilket slutade med vinst till ÖIB. Blev sedan lite mys på UH med eve och jorrborr, loooove.
 
Har verkligen noll bilder så det får bli en gammal på mig och min syster which I miss very mucho! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0