P to the ackning'

Ja, packningshelvetet var det ja. 
Har mer eller mindre skjutit upp denna dag i cirka 2 veckor nu men har insett att jag förr eller senare måste ta tag i det (ju tidigare desto bättre). Packa är ju som bekant jäkligt svårt och speciellt nu när man ska packa till en resa som är på obestämd tid, blööööö. Men har iallafall tagit första steget nu och slängt fram alla potentiella klädesplagg som ska hänga med (nu väntar typ 150 gallringar) och börjat skriva på den officiella packningslistan. Varför måste man vara ett sånt kontrollfreak för?? Önskar att jag var lite mer som min kusin som sa "äh jag kommer bara slänga ner något" när jag frågade han om packningen. Kommer säkert skratta åt allt det här senare när man varit i Australien ett tag och insett att man behöver inte ha med sig ALLT då i princip ALLT går att köpa där nere också. Menmen, nu ska jag bara fundera vart jag ska lägga allt då jag gärna vill sova i min säng i åtminstone 3 veckor till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0