Power trip'

Hallådär!
 
I lördags så blev det 100% mys med eve och elin hemma hos eve. Vi samlade mod och såg skräckfilmen Annabelle och jäääävlar that was some scary shit! Haha fifan alltså.
Hann även med en massa snack om Australien, sååå taggad. :DDD
 
I söndags så var jag mest bara hemma och grejade och på kvällen så tog jag en springtur ute, skönt efteråt iaf. (y)
Skypade sedan i någon timme med min saknade amerikan!! Så skönt att bara catcha up lite och prata om allt och ingenting. Big love till dig min vän!
 
 
Idag så har jag jobbat 7.30-14, riktigt skönt pass. Eftermiddagen har spenderats framför datorn då jag har kämpat på med mitt CV och "personliga brev" inför jobbsökandet i Aus, det är fasiken inte allt så lätt. Känner mig i alla fall någorlunda klar så då kan man pricka av det på the to-do-list.
 
Sitter just nu i träningskläderna och ska snart köra lite styrka här hemma innan jag far iväg och tränar innebandy. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0