Don't Like.1

Jahappp, då var ännu en jobbhelg avklarad! Är ledig idag och har inte gjort så mycket nu på förmiddagen. Ska senare fara till stugan en sväng.
 
Fredag: Jobbade jag bara till 12 och for sedan och tränade en sväng på friskis innan jag drog hem och åt middag. På kvällen så for jag och hälsade på hos byllan där dom partade på. Brummade hem innan 1 nångång då ögonlockena började falla. Var väldigt trevligt att få träffa ulla & byllan igen då det inte händer alltför ofta nowadays. 
 
 
Lördag: På förmiddagen så tränade jag en sväng och for sedan och kollade på innebandy & lite fotboll med eve. Jobbade sedan 17-22.
 
Söndag: Jobbade 7.30-17 och for sedan på skivstång 18.30 med Pekka! Kvällen spenderades på Tranvägen framför valvakan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0