Iron sky'

Well hellooo!
 
I lördags efter jobbet så for jag hem en snabbis och duschade och fixade iordning mig lite innan jag och tha family for iväg till Domsjö för triofest! :D Det bjöds som vanligt på god mat med allt från förrätt till efterrätt.
Efter 21 nångång så for jag och hämtade upp eve innan vi drog hem till mig och började dricka lite smått. Fick sedan sällskap av Ellan & Inez, himla trevligt!! Runt halv 12 nångång så tog vi en taxi in till O'Learys där kvällen fortsatte.
 
I söndags så slappade jag mest framtill 15 då jag for och jobbade till 22.
 
Igår så var jag ledig så passade på att göra några ärenden inne i stan och så.
 
Idag så klev jag upp efter 8 nångång och åt frukost samt kollade på lite serier.
For sedan på spinning klockan 12 och körde sedan lite styrka, härligt sätt att starta dagen på!
 
Just nu så sitter jag och kollar på en live-spelning med Paolo Nutini och jääävlar, marry me now! Så jäkla skön röst. 
 
 
En av de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0