Push me away'

Heeellooooooooo.
Igår så var jag ledig, goeeetttttt. Chillade stenhårt på förmiddagen, bakade bland annat dessa "nyttiga" muffins, recept hääär http://fitnessbytherese.se/2014/september/healthy-protein-brownie.html
Vid halv 3 så for jag och tränade på friskis med eve innan det blev gomiddag hemma med la familia.
 
 
Idag så jobbade jag till 15 och for sedan på utbildning med jobbet.
Kvällen har spenderats på gymmet där det blev 40min löpning och sedan lite benträning, skönt.
Sitter just nu och sippar på världens bästa smoothie som består av banan, kvarg, lite mjölk och svartvinbär! Testade för första gången med svartvinbär igår och det var så jäkla gott, lite otippat men. 
 
 
 
 
Imorgon så jobbar jag 7.30-12.30 innan jag går på långhelg, gött! Efter jobbet nångång så blir det träning med älskade Pekka och sedan middag, LOVELY.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0