This is the only thing, the only thing I know'

Hallådär lördag, nice to see you again. Sååå skönt att ha ledig helg. :D
 
I torsdags blev det som sagt träning med Lovisa innan vi satte oss på Waynes och avnjöt en god ceasarsallad, alltid lika gott. Resten av kvällen spenderades sedan hemma hos Lovisa då vi chillade och kollade på lite fotboll. 
 
Var ju tänk att jag skulle vara ledig igår - fredag men fick rycka in och jobba en halvdag, helt okej ändå.
Efter att ha käkat lite lunch efter jag slutat 12 så for jag och tränade på Friskis, good I have missed that place faktiskt, så kul att vara tillbaka. :D 
Blev sedan middag med familjen och kvällen spenderades i soffan med mami, skönt.
 
Såå, idag då, vaknade vid 9 och klev upp och åt frukost. 
Har sen dess mest bara tagit det lugnt och kollat på lite OTH. Ska strax bege mig till stan med eve innan vi far och tränar en sväng. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0