Emoticons'

Hallååådär!
I fredags så skaffade vi som sagt äntligeeen gymkort så efter lite träning så gick vi tillbaka till mig och åt innan det var dags för oss båda att jobba!
 
I lördags så blev det jobb 10.30-4.30 innan jag tog en sväng på gymmet innan det var dags för en dusch och börja förbereda sig inför lite festligheter. 
Mötte upp Hannes på Chapel st för några öl innan vi rörde oss ner mot Balaclava.
Hannes hade träffat någon svensk som bodde i ett sharehouse som skulle rivas så de ställde till med en sista fest innan rivningen vilket innebar att det slogs hål i alla väggar osv. spååårat haha!
 
Igår så gjorde jag inteeee mycket förrutom att jag jobbade kväll.
 
Nu så ska jag snart röra mig till gymmet innan det väntar ännu ett kvällspass. 
 
Måste även som sagt bli bättre på att ta bilder för har absolut 0. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0