Pakeeeeeeeet'

Okej let's seee, har äntliiigen fått ner datorn så nu kanske det är läge att ta tag i bloggandet!
 
Förra lördagen så flyttade jag ut från sharehouset i Balaclava och sa hejdå til Tea som nu reser vidare mot östkusten!
Flyttade då in hos evelina då hennes hostfamily är på semester och ska bo här tills imorgon!
Var och kollade på ett rum i ett hus i måndags och ska flytta dit imorgon, ääääntligen efter 5 månader så kommer jag få ha mitt eget rum o c h säng haha! Otroligt skönt efter att ha delat rum med minst 8 pers på hostel i 2mån och sen delat säng under de här 3mån ja varit i Melbs.
 
I tisdags så blev vi väckta av postkillen som droppade av ett minst sagt värdefullt paket från Sverige! :D
 
 
Lyckan varade ett tag tills vi vaknade imorse och såg att hundarna hade ätit upp nästan allt haha. Alla daim var uppätna samt runt 10 dipper låg utspridda över hela huset sönderrivna! Wellwell haha.
 
Är ledig idag och vi har gjort det man ska göra på en ledig dag = ingenting! Så skönt haha har knappt lämnat soffan. Ska väl strax ta och göra lite middag innan det blir ännu mer soffhäng. 
Morgondagen kommer mestadels att bestå utav att flytta och sedan blir det jobb närmare kvällen!
 
Ursäktar mig om svenskan är åt helvete men vet knappt hur man använder det språket länge haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0