Boozy Bingo, Farewells & Open mic'

Varje måndag hålls det Boozy Bingo på xbase och då detta var min sista måndag på hostellet så kändes det givet då stämningen alltid är på topp. Började med att jobba under dagen för att sedan åka hem och fixa iordning sig, äta middag och sedan bege sig neråt till baren där bingot höll till. Hade fantastiskt roligt och fick bevisat för mig varför måndagskvällarna är de bästa under veckan haha. När bingospelet var slut så förvandlades baren till ett enda dansgolv och när den stängde så rörde vi oss vidare mot Vineyard där det blev mer dans i några timmar.
 
 
På tisdagen så gjorde vi inte mycket alls och på onsdagen så checkade jag ut från Base. 
Har sedan dess bott på hostel inne i stan dels för att komma närmare jobbet och för att kunna koncentrera mig på att hitta ett riktigt boende. 
Resten av veckan och helgen rullade på med jobb blandat med boendesök. Spenderade lördagskvällen hos evelina där vi bara chillade och åt kladdkaka. For sedan tillbaka in till stan och gick till Cherry Bar en sväng och träffade några kompisar. 
 
Efter jobb hela söndagen så blev det en liten spontanare ute i St. Kilda med middag följt utav drinks på Vineyard med Evelina, Katja & Fanny. Fanny & Katja lämnade Melbs för farmwork i tisdags så detta blev som en liten hejdå-utgång. 
 
 
 
 
Jobbade 9-6 i måndags och chillade på hostellet hela kvällen innan jag slocknade rätt tidigt. 
Tisdagen spenderades ute i Richmond på IKEA med eve. Vi fikade, åt köttbullar och gjorde vårat bästa med att försöka planera våra framtida resor, går väl sisådär haha. 
Hade även onsdag off så efter att ha haft en lugn förmiddag så mötte jag upp evelina på Chapel St för dinner på Sauced innan vi rörde oss vidare mot Somewhere Bar där det var open mic-night. Ännu en lyckad spontankväll. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0