This weekend'

ooookej, då var vi tillbaka i nutid då. Igår så jobbade jag till 6 och rushade sedan hem och fixade mig innan jag begav mig till Chaplan där det vankades en tidig födelsedagsmiddag för Nesa med mina gamla workmates. Var så himla kul att träffa alla igen, saknar dom varje dag haha. 
Efter middagen så fortsatte vi mot Less Than Zero innan kvällen avslutades på Lucky.
 
 
 
 
 
 
 
Idag så hade jag en massive sleep in innan jag begav mig ut i solskenet och kollade på 2 boenden. Ena var en lägenhet inne i stan och den andra ett sharehouse ute i Collingwood. Håller tummarna på att jag kan flytta in i stället i Collingwood då jag då får mitt eget rum, har 7min gång från jobbet och inte behöver betala skjortan. 
Sitter för tillfället i tv-rummet på hostellet och tar det launa. Imorgon blir det jobb 12-6.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0