Valentines day'

Hellooo there!
Ingen missade väl att det var Valentines Day igår!
Förmiddagen spenderades ute i solen då jag tog mig en springtur/pw innan det blev en sväng till affären.
Jobbade sedan 6-9.30 och var väl mer eller mindre inställd på att fara hem och slänga sig i sängen efter det men så blev det inte riktigt.  
På vägen hem så fick jag ett samtal från Laura som var i stan och beordrade oss att följa med ut en sväng. Så då var det bara att slänga av sig jobbkläderna och svida om till något mer partyvänligt innan jag och eve mötte upp henne och John inne i CBD.
Gick sedan på en asniiiice bar/klubb vid namn New Guernica, äääärligt det mysigaste stället ever, love it.

Ramlade väl in i lägenheten vid 4 nångång efter en bra och spontan utekväll!


Idag så har jag varit helledig så då drog vi äntligeeeeen till stranden, gud så välbehövligt det var, så härligt. :)

Ikväll så har vi bara chillat stenhårt och ska snart gå och lägga mig och ladda upp inför en heldag på jobbet imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0