Housepartyyyy'

 
Skepp ohoj! 
Hela förra veckan bestod som vanligt utav jobb och stuff. I lördags så for jag hem till Anna där det vankades houseparty! Dom hade styrt det riktigt bra med en uteplats fullt med soffor och lampor i träden kombinerat med ett fantastiskt dansgolv inne med dj och rökmaskin etc. och får självklart bjöds det även på bål! Hade riktigt riktigt roligt!
Söndagen spenderades väl mestadels i sängen framtill 3-4-snåret då jag mötte eve för att trycka en Huxtaburgare innan det blev jobb 5-9.30. 
 
Veckan har hittills rullat på bra med jobb och träning. Har ett dubbelpass att döda imorgon samt ett 12-5 på fredag men sen så är jag ledig lördag (woho har inte varit ledig en hel lördag sen jag började haha)! På fredag blir det förmodligen en sväng på chapel för att fira att eve har semester i 6 veckor och på lördag blir det midsommarfirande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0