Last day of may'

Alright, här ekar det tomt!
Försöker komma på vad som hänt senaste tiden men det är mest det vanliga, jobb varvat med lite gym och caféhäng med min vapendragare.
 
 
 
 
 
 
 
 
I fredags så var både jag och eve lediga så då blev det dinner at chapel med byo och sedan rörde vi oss vidare och dansade resten av kvällen!
 
Igår lördag så jobbade jag först under dagen innan jag for hem och fixade mig och begav mig sedan till en workmate i väntan på att de andra skulle sluta jobba. En av mina workmates ska fara overseas nästa vecka så en hejdå-kväll med drinks och utgång väntade!
Slutade i vanlig ordning på chapel st innan det blev en prommis hem. Har de nada bilder men kommer kanske senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0