Counting down'

Ah faaaan dags att ta tag i bloggandet kanske. De senaste veckorna har bestått utav mestadels jobb varvat med en hel del bruncher, planering av framtida resor och en del festande. Nu är det endast 9 dagar tills vi måste lämna detta underbara land. Känns helt jäkla sjukt, året har gått alldeles för snabbt!
 
Här kommer iaf ett antal mobilbilder sen senaste tiden!
 
 
Går förbi ett jättemysigt café på Smith Street varje dag så en ledig dag så begav jag mig dit för brunch, riktigt mysig start på dagen. 
 
En solig lördag så slutade jag tidigt och mötte då upp Evelina och Viktoria i Malvern för lite fotboll och bärs. Rörde oss senare mot stan där det blev hejdå-utgång för Lovisa som skulle ut och resa. 
Började kvällen med predrinks hos Lovisa innan vi gick till Spice Market innan vi drog oss mot Chapel St och Attik.
 
 
 
Dagen efter så chillade jag och eve i Fitzroy Gardens innan vi mötte upp Viktoria hemma hos eve och åt middag och ba mös. 
 
 
Mötte en kväll upp gamla workmates på TGI Fridays for hejdå-middag för Faye som slutat! Har saknat detta goa gäng.
 
Onsdagen därpå så åkte vi till Melbourne Zoo vilket var riktigt häftigt! Fick se djur jag aldrig kommer se igen. Tog massa bilder med kameran men har ej hett in dom på datorn än så dom kommer senare. 
 Efter Zoo:t så köpte vi med oss mat och alkohol och drog tillbaka till eve för middag och lite predrinks. Drog sedan ut på Somewhere följt utav Blue Bar. Så sjukt bra kväll, sånt härligt drag på onsdagar då Somewhere kör Open Mic! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0