Förra veckan'

Veckan rullade på med jobb måndag 9-3 och på tisdagen så mötte jag upp eve i St Kilda och gick på en långprommis längs stranden till Port Melbourne. Satte oss sen på Starbucks för en kaffe. Drog sedan hem och chillade ett tag innan jag mötte upp en vän och spelade cod hela kvällen, äntligen säger jag bara!!
 
 
Var även ledig på onsdagen så passade på att sova halva dagen innan jag tog en prommis in till stan och drack en mocha på Lindt. Drack en för första gången på Lindt i Paris och den var gudomlig så kände att det var dags för att testa igen, blev inte besviken. Vandrade runt i stan ett tag innan jag begav mig tillbaka till mina egna hoods. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0