Sardi brunch & Straight Outta Compton'

Var i vanlig ordning ledig tisdag och onsdag denna vecka så i tisdags så sov jag ut till 10 innan jag begav mig till Hawthorn för frukost på Sardi. Åt deras omtalade Acaibowl som levde upp till förväntningarna. Testade för första gången även en Green Tea latte vilket var typ det äckligaste jag smakat. Smakade sjögräs i varm mjölk.
 
 
 
I onsdags så började jag dagen med en prommis innan jag mötte upp Evelina på Chapel för en helkväll.
Började med att ta en chai latte på Sienna Café innan det blev middag på Salsa's följt utav kvällens höjdpunkt - bio i gold class! Började med att vi blev greetade av personalen innan vi fick sätta oss i loungen och beställa in mat och dryck och grejer som man ville ha under bion. Efter någon halvtimme eller så så öppnade bion och vi blev visade våra platser. Då vi åt innan så nöjde vi oss med popcorn och öl men annars så får man maten serverad på bordet framför sig under själva bion, sjukt lyxigt! 
Vi såg Straight Outta Compton som verkligen levde upp till förväntningarna, stört bra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0