Shopping & utgång'

Igår blev verkligen en hel dag i Umeå då vi rullade härifrån klockan 11 och kom hem runt 19-tiden. Hade en himla trevlig dag då vi lunchade på IKEA och shoppade lös på Avion! Josefin kom också och joinade oss under dagen!
Fick med mig 3(!) par skor hem samt ett par jeans, jag som inte tänkt att shoppa något.
 
När jag kom hem så var det bara att slänga mig in duschen och sen fixa mig snabbt som attans. Kvällen började hemma hos Camilla med trevligt folk. Hade det så riktigt t r e v l i g t och roligt på förfesten då det blev mycket nostalgisnack varvat med oändligt med goda shots. Vid 12 så gick vi ner till Allstar där kvällen fortsatte. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0