Söndagskänsla på en måndag'

Ännu en ledig dag med sol, helt fantastiskt! Sov ut till halv 12 idag och begav mig sedan till kusinerna en sväng och pussade på sötaste Edvin innan det blev en springtur runt sjön följt utav gym. Så himla skönt det är att springa ute nu när det är så härligt väder!! For sedan hem och gjorde mig en smoothie som jag avnjöt ute i solen.
 
Nu ikväll så har jag suttit och kikat på lite gamla högskoleprov då jag av någon dum anledning anmälde mig till att göra det. Har även hunnit med att spontanboka en till(!) resa ner till Göteborg. Helgen 22-24 april så far jag och mamma ner och hjälper Helen med att flytta in grejer i nya lägenheten samt firar hennes 25-årsdag lite i förskott. Då vardagen är rätt tråkig så känns det kul med lite såna småsaker att se framemot. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0