Resterande dagar i Stockholm & Coldplay'

Mötte upp Hanna när hon slutat jobbet och for hem till henne för att lämna mina grejer samt byta om en snabbis innan vi for iväg till nästa Hanna. När vi kom till Hanna så var matlagningen i full gång så vi satte oss ner med ett glas vin i väntan på tacos. Vi käkade mat och pratade ikapp om livet, så roligt att få träffa dessa tjejer igen. Åkte sedan in till stan och mötte upp Hannas klasskompisar på en mysig bar i Gamla Stan. Rörde oss sen mot F12 tills stängning innan vi snurrade runt lite till på stan. Ramlade in i lägenheten vid 7 på morgonen efter en rolig kväll. 
 
Efter alldeles för få timmar sömn så sa jag hejdå till Hanna och for sedan till Kungsholmen för att checka in på hotellet jag och Josefin skulle sova på de 2 kommande dagar. Närmare middagstid så for jag och mötte upp Josefin som kom med tåget från Övik. Då båda var hungriga så gick vi till Gnarlys för en hamburgare med sötpommes. 
Blev en tidig kväll för att ladda batterierna för nästkommande dag. Vi tog en sväng på stan under dagen innan det var dags att förbereda sig för konserten. Tanken med hela Stockholmsvistelsen i början var ju att gå på konsert så det var ju bara en bonus att jag hann tajma in så att jag kunde åka tidigare och hälsa på lite kompisar.
Vi hade ju inte tänkt att lägga mycket energi och tid på att köa för att få bra platser så vi for dit strax innan 7 då insläppet skulle börja. På något vänster så lyckades vi ändå ta oss längst fram vid gallret, utan att trängas till och med(!!). 
Konserten då? Den var helt fantastisk, vilken show! Coldplay är ett av de banden jag har lyssnat på i all evighet och det har varit topp 5 på min bucketlist att se dom. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0