Triomiddag'

For in till stan idag för typ fjärde dagen i rad...(?)
Åkte in med roonie på hennes fina röda moppe, inne i stan var ebba och emelie så då joinade vi dom. Emelie for dock efter ett tag och sen kom emma. Vi ba vandra runt och jag köpte en jeansjacka, nice nice.

Vid halv 6 så for me and my family till Själevad på triomiddag, trevligt som vanligt :D
Kom hem för en stund sen och nu måste jag sova, ÄR SÅ TAGGAD INFÖR TRÄNING IMORGON 09.30!!!
Wellwell, hinner nog med ett oth-avsnitt innan jag sussar.

Kommentarer
Postat av: vil ej skriva mit namn

hahaha :s man ser kameran i dina solbrilor ;P fint ;P

2011-04-30 @ 12:47:09
Postat av: Vill inte säga

du tror du steker men de göru inte, inte så mycke iaf, jag HATAR DIG OCH ALLT DU STÅR FÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-03 @ 08:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0