When you feel so tired but you can't sleep'

Salam bütün blog oxucu, yeee nånting ditåt.
Hade sovmorgon imorseeee, eller vi fick vara hemma och plugga inför provet istället för att sitta i klassrummet och plugga, satt det blev sovmorgon!
Halv 10 så började vi, hade gym med ib-gym, tagga träningsvärk säger jag bara! (y)
Gick och käkade med lovisa, sofie och the twins på subban till lunch. Klockan 1 så vare ba att sätta sig i aulan och kolla på kanske världens tråkigaste film om massa kemikalier och skit. Kommer inte ihåg när jag slutade men jag var iallafall hemma vid 4 och då lagade jag food. Ska lägga mig och ta en powernap tror jag, sköönt endoo.


tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0