It's all because of you'

TJO!
Kom inte bara försent 10min imorse due to trötthet utan jag glömde telefonen hemma också, underbart (y). Tog iaf en tur hem och hämtade den innan lunch, heheh skönt må jag säga. 
Idag har vi iaf haft svenska, ib-gym som gick kasst, lunch, religion och engelska.
Satte mig och skrev psykologi-provet som jag missade innan lovet direkt efter skolan innan jag for direkt upp till Skyttis för träning. :D
Efter träningen så käkade jag, duschade och handlade och nuuu sitter jag äntligen bänkad framför hockeyn. 
Tror jag skippar plugget helt idag så jag är svinigt trött och tar tag i det imorgon istället. 
 
 FOR REAL? Lever dom?? Nu känner jag mig väldigt gammal och daaaamn vad snygg dom har blivit!!!
Bringar back många barndomsminnen!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0