Laguna Beach

Yeah, jag sitter och kollar på Laguna Beach nu, gud vad längesedan jag såg det.
Det var ett av mina favoritprogram förrut.
Igår så for jag och Ronja hem vid två. Jag satte mig och kollade lite på
Bring It On Again. Jag somnade vid 3 ungefär.
Idag så klev jag upp vid 1, åt frukost och nu sitter jag här.

Idag ska jag förmodligen bara chilla för ikväll är det match igen,
idag möter vi Frånö, det blir nog trevligt.
Sen efter det blire utgång igen, till hörnsjön och träffa massa folk.

Men tack Linn, Elina, Ronja, Ida och Hanna för kvällen :)<3



Mitt schema


Kommentarer
Postat av: elina

Tack själv!:)

2010-08-21 @ 00:38:20
URL: http://elinasondells.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0