Tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser (8)

Tjaaaaaaaaaa, fyfasiken vad oth avsnittet var spännande :o
Har sovit från 1 te nu, skoooent. Mår inte lika illa nu, har bara jävligtont i huve och om jag ska gå nånstans så svimmar jag tiep, fet nice azå. Kan typ inte heller läsa för då ser jag suddigt, kan jag bli frisk snart eller!!1
Nu ska jag antingen ligga kvar här och njuta till julmusik eller gå ner och lägga mig i soffan och kolla på innebandy finalen mellan finland-sverige!
Jaa sådär kan man ju också täcka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollar du på säsong 7 eller 8 av OTH nu?

Vet du någon hemsida där man kan kolla på säsong 8 gratis?? Svara gärna!

2010-12-12 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0