To see how much you both have grown, it's almost like you're sisters now'

Papa was a rollin' stone, mama developed a habit. And it all happened so fast for either one of us to grab it, i'm just sorry you were there and had to witness it first hand... lallalaa, har gått runt och sjungt på mockingbird hela dagen, äntligen så fastnade en BRA låt på huvudet och inte typ popular med Eric Saade.

Idag var vi ganska många på träningen så då spelade viii och det var awesuuum :) Ska torka håret nu och sen lägga mig och se på tv, skoooent. 
Nice flygtur endoooo

Kommentarer
Postat av: R

HAHAH, jag läste inlägget, kollade på bilden, sen när ajg läste "Nice flygtur" då ba glodde jag tillbax på bilden & brast ut i skratt!! gumman du skulle varit hääär :'))) upplevt det här ögonblicket med mig<3



H.....AH.AHA AS.SÅ DÖR. B.ILDEN HAHA.......

2011-03-17 @ 22:24:08
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/
Postat av: R

hehehe ja min vän, det har du faktiskt :( men det är faktiskt du också<3<3<3<3

HAHAH JAMEN, värsta seriösa minen och allt, tänk att han egentligen är värsta känslig också tänker han typ ba, "i believe i can flyyy, i believe i can touch the skyy" sen med en sån här rund gul ängelsak ovanför huvve & en nalle i famnen :D

2011-03-17 @ 22:33:08
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0