16.21'

Alltså, detta är ju trots allt en blogg...
Jag är så besviken haha! Har hela veckan längtat tills idag -fredag, inte bara för att det är lov utan för att det ska komma ett nytt vamp-avsnitt. Sen när jag kommer hem så finns det inget också visar det sig att det är uppehåll till 17e januari </3. Haha så hemskt, men min dag känns förstörd haha.
 
Nämeen let's talk about something else.
 
For till skolan för julavslutning med 4 andra tappra klasskompisar haha!
Efter det så gick jag ner på stan med jossan och eve för att köpa lite julklappääär och sånt. 
 
Just nu så sitter jag och kollar på The Event, lite segt med tanke på att jag har missat några avsnitt.
Snart blireee foood I hope och sedan ikväll blir det kanske en och en annan julfilm (skräll). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0