Enterlude'

Tjolahoppsan!
Igår var det tisdag och skoldagen bestod av volleyboll, två minuter svenska, många timmars rast och sedan matte :)
Eftersom att vi inte kommer ha Brittis nånting nästa år (tror jag/antar jag) så hade hon tagit med sig en liten blomma + köpt glass och godis :D gulligt värre!
Efter skolan så stannade jag kvar och inväntade en körlektion.
På kvällen så for vi med laget och städade på Area 1 och sen vare dags för liteee laserdome, sitter aldrig fel :D
Så.. där har ni gårdagen.
Idag var det alltså onsdag. Började dagen med ib-gym där vi hade turnering som var kuuligt :)
Efter det så satt jag och väntade tills klockan 11 då jag gick på Previa och gjorde ett drogtest inför sommarjobbet.
Gick sedan i värmen ner till skolan för att lämna väskan innan jag begav mig ner till stan för att meeta upp min syster :D
Efter lite strosande såå köpte vi en box för båda var såå jääkla hungriga. Strax därefter så blev det lite släktmys på Reuterdahls :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0