Twerk twerk twerk twerk'

Igår så tänkte jag ju lägga mig tidigt när jag kom hem vid 23 men kom ju då på att det var Teen Choice Awards och One Direction skulle ju deltaga så wtf tänkte jag och stannade uppe till 0400. Höjdpunkten under 'galan' eller vad man kallar det var helt klart när älskade Harry ställer sig upp och twerkar on national tv, guld värt! Går inte att förklara haha. So yes, it was worth it.
 
 
No words needed.
 
Sov dock bara till 12 imorse ändå och har mestadels legat i soffan hela dagen. 
Hade träning vid 1800 och nu så sitter jag nerkrupen i one piecen med blandade känslor, mycket som händer nu.
Menmen, ska nog dra på någon film och sedan sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0