First day'

Hade en mucho trevlig kväll i lördags med jorr och eve! Vi såg EM, åt melon osv. och avslutade kvällen med lite Vampire, göttt.
 
Igår söndag så gjorde jag inte så mycket, var hem en sväng, tränade osv. Träningen gick så dåligt så att det inte var sant, helt sjukt, rätt övertygad över att det var pga. att jag hade glömt hörluarna hemma (y).
 
Idag så hade jag alltså första riktiga dagen på jobbet, läskigt men ändå helt ok. Efter jobbet så for jag in till stan, gjorde några ärenden och sedan käkade middag på Waynes med bästa Pekka. :D Underbart!
Kom hem vid halv 8 nångång och då for jag ut och sprang (om gårdagen sög så var denna springtur underbar!!!!), 45min blev det. Nuuuu så är klockan alldeles för mycket och jag måste ta och avrunda, vi hörs och godnatt.
Imorgon blir det jobb 6.45-16.30 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0