Don't let me go cause i'm tired of feeling alone'

Okej här ekade det tomt.
 
Lördag: chillade hela dagen och såg prison break tror jag.
Söndag: var i stugan och solade emellanåt innan jag for hem och sprang världens bästa springtur, aldrig gått så lätt tror jag. 
Måndag: hängde i stugan själv lite på dagen innan jag for hem och åt och sen så hade vi cooper med laget - förbättrade mig så känns bra.
Idag: Har legat ute i solen i princip hela dagen, har varit fantastiskt väder. Vid fyra tiden nångång så gick jag ut och gick i en timme innan jag duschade och fixade mig lite. Drog vid 6 in till stan för middag och mys på Olles med fina fina vänner Lovisa & Isa. Himla gott och himla trevligt var det, kvalité!
 
Har lite bilder på tlfnen och kameran och såå, så kanske kommer upp några här sedan i ett enskilt inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0