2130'

Tjoooo, klev upp i gryningen imorse, kändes iaf som det.. Nämen 08.15 ringde väckarklockan och då vare ba upp och käka frukost, packa och sen fara på samling. 1100 var det dags för derby mot GK där vi förlorade, wellwell.
Säsongen är nu över och ja, längtar lite till barmarken.
 
Efter matchen så drog jag hem och åt, for och handlade sedan med mamma innan jag la mig i soffan och sov till middagen, sjukt skönt. 
 
Har sen 6 tiden suttit här med mitt kära projektarbete och inte riktigt kommit igång förrän nu, sjukt frustrerande haha. Har suttit och klurat på vad jag ska skriva i diskussionen hur länge som helst men har som sagt kommit igång lite nu så siktar mot att skriva klart den idag så har jag morgondagen på mig att fixa småsaker.  Wellwell, ska väl sluta hänga här nuu så jag får något gjort, vi hörs!
 
Yey pic direkt från instagram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0