If you can't hold on'

Jamen hallådär här sitter jag och har trätt på mig onepiecN, borstat tänderna, tvättat bort sminket och klockan är inte ens halv 10, varför händer detta bara när jag är ledig dagen efter??
 
Nämen idag har varit en väldigt chill dag, har bara haft filosofi och sedan lyssnat på redovisningar på religionen.
Due to the vattenläcka så fick vi sluta efter lunch och vi är även lediga imorgon (hade dock varit ledig ändå, YOLOO!)
Nämen, drog hem efter lunch och gjorde mest ingenting framtills fyra då jag blev tvingad att följa med och påskhandla. -.- 
Stressad som få åt jag och drog upp till Skyttis vid 5 för att hinna träna innan jag skulle kika på dm-finalen mellan ÖIB-Arnäs. När jag väl kom dit så satt det en lapp där det stod att man inte fick duscha så då blev det inte så att jag tränade (anus, hade sett framemot det hela dagen) eftersom att jag inte skulle hinna hem och duscha innan matchen.
 
Matchen var underhållande och ÖIB vann med 20-3. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0