Painted crystals'


Well hello there, känner att uppdateringen här inte riktigt är på topp hehe. Idag är jag iaf äntligen ledig. :D Dagen började på bästa sätt med en liten sovmorgon till 9. Åt då gofrulle och chilllade sen mest framtill kvart över 11 då jag for till friskis och gick på spinning följt utav lite styrka med Pekka! Träffar den bruden alltför sällan nowadays. :( Svårt att hitta tid till ngt överhuvudtaget utöver jobb och träning när man jobbar heltid båda vardagar som helger osv. 

Menmen, idag är det ju så härligt väder så idag nlev det lunch ute i solen, riktigt skönt. 
Just nu så sitter jag mest och kollar runt på tumblr och inväntar min mor som jag ska skjutsa iväg på galejj och sen blir det nog att köpa thAibox med syskonen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0