Avgång: 1 maj 22.42 Örnsköldsvik - Ankomst: 2 maj 11.40 Göteborg'

Okej, idag åker jag alltså iväg på min lilla tripp. Kan jag fatta det? Nej. Är jag nervös? Det börjar smyga sig på. :( Am I excited? Ja ungefär JA.
 
Har nu packat klart allting, precis duschat och nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå.
22.40 går tåget från Övik och sedan är jag äntligen påväg. 
Alltså jag hoppas verkligen att jag fått med mig allt jag bör ha med mig. Borde dock inte vara något problem när det enda jag tänkt på de 2 senaste veckorna är packningen haha. Det enda som är sjukt irriterande är att jag inte hittar mina iphone-hörlurar, helt spårlöst borta, vad är oddsen? Har verkligen letat överallt men de dyker inte upp, har till och med varit och kollat om dom är på jobbet. Menmen, har ju mina träningshörlurar som jag får ha så länge. 
 
Menmen, nu ska jag klää på mig lite kläder och kika på packningen en sista gång! 
Har med mig ipaden så tanken är ju att jag ska fortsätta blogga under resan, siktar på det iaf!
Så.. vi hörs. 
 
Härlig kvalla på bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0