Yellow Bird'

Holaaaa!
Igår klev jag upp tid för en gångs skull dvs. säga innan 9.00!
Vet inte om min säng bara är allmänt skön eller om jag är allmänt trött hela tiden för även om jag somnar innan 12 så sover jag alltid till 11 om jag inte har någon väckare?? Dåligt att vänja sig vid 11h sömn haha.
 
Gick iaf iväg till gymmet och tränade lite innan jag tog en dusch och mötte sedan upp evelina på Chapel för lite lunch! Denna gång så skippade vi Tusk och satte oss på Yellow Bird istället. Då vi båda har tjatat om att äta en nachotallrik sen vi kom hit till Melbsan så var det nu dags!
 
 
 
Strosade sen runt lite på chapel innan eve fick lov att fara hem för att jobba och jag satte mig då på Tusk för en cappuccino i väntan på jobb! Har aldrig varit skönare att lägga sig i sängen efter gårdagens pass som var såååååå busy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0