Kärt återseende & resedrömmar'

Ni vet en sån där vän som man inte pratat med på flera år men när man ses så känns allting ändå som vanligt? En sån har jag umgåtts med idag. Hanna och jag har varit bästa vänner sen miniettan och umgicks dagligen från miniettan till 9:an. Sen dess så har vi inte umgåtts och pratat så mycket då hon nu bor i Stockholm men ändå är allt som vanligt när vi väl ses, så himla skönt! 
 
Imorse så hade jag tandläkartid 8.00 och efter det passade jag på att ta en sväng på gymmet innan jag mötte upp Hanna på stan. Vi strosade runt litegrann innan vi satte oss på Café 9 och lunchade. 
 
 
Nu ikväll efter middagen så har jag suttit klistrat framför datorn och kollat efter resor. Då jag har en veckas ledigt i början av juni så har jag och Evelina pratat om att vi ska fara på en längre weekendresa. Planen har alltid varit att fara till Barcelona men New York kom också upp som alternativ då det inte inte skiljer så mycket på flygpriserna. Hur fett skulle inte det vara att fara till NY? Mitt drömresemål helt klart.
Fattar inte varför men just resorna till Barcelona är så dyra just den helgen då vi vill fara så kanske blir att ta en billigare sväng till London nu i vår och sedan ta Barcelona/New York till hösten. Vi får la se.
Har varit i både Barcelona och London tidigare och både ställena är så underbara!! Här kommer lite bilder sen jag var där 2014 samt några lånade bilder från Tumblr på NY.
 
Barcelona
 
 
 
 
 
London
 
 
 
 
 
 
 
New York
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0