dokti chej

Hehe, det gick väl inte så bra att kliva upp tidigt (a) eller jag klev upp halv tolv.

Jag klev upp, åt frukost, och sen har jag rensat mina kläder och städat min byrå :)
Nu ska jag rensa alla mina låder och  flytta över till dom nya.
Sen ska jag dammsuga och göra allt sånt shiit.


Trääningskläderna

Några av byxorna, eller kan man säga underdelarna? haha, kläder som
jag har på benen iaf (h) De flesta kläderna är i tvätten.

T-shirts och linnenn :)

Har också två lådor till, en med tjocktröjor och underkläder, men orka
inte knäppa kort på dom hehe. Om ni undrar varför jag har kläderna
ihoprullade istället för vikta är för att jag hatar att ha vikta kläder.
Haha, man har bättre översikt om man har dom rullade, plus
att det inte blir stökigt lika lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0