I survived

Hejhej, JAG ÖVERLEVDE!
Haha, nämen jag sitter här och gäspar, haha.

Men iallafall, började 08.10 med upprop.
Var hela förmiddagen med SP1C och sen
fick jag veta att jag fick lov att byta till SP1D
för deras schema passar in med ib-träningarna.
Satt då fick jag lov att lämna mina kära klass med
asbra lärare.
Men den nya klassen verkar bra den också! :D

Imorgon börjar vi 09.40 med matte, woho :)
Har bestämt mig för att gilla alla ämnen nu haha (y)



Och en sak som är bra, VI SLIPPER IDROTTEN! MOhaha,
vi har innebandyträning där istället.
Tänk... inge mer dansa med svettiga händer med nån ful kille (hehe)
eller springa runt i skogen med en kompass och kartaa, känns
underbart :D
Plus så har jag inte språk heller, hoh inge tyska (L)
Nog för att jag tappar meritpoängen men ääh wtf :D
Plus att vi får håltimme 3 ggr i veckan tror jag medan de
andra har språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0