I wanna run on the street, get to the end where'll we meet


Facelook sen igår typ bah.


Tjoheeeeeeeej,
var ju som sagt med ebba innan träningen :)
På tal om träningen, fyfan vad underbart det var! innebandy<3
Efter träningen så tog jag en välbehövlig dusch och satt mig vid datorn.
Har fixat och donat med en massa bilder som jag ska sätta upp på min vägg.
Datorn segar sönder nu för att jag laddar hem filmer och överför bilder samtidigt,
satt jag ska gå ner och ta mig en kopp thé och kolla på lite tv.

Hinner kanske med en uppdatering imorgon innan jag far.



På tal om ingenting, satt och lyssnade
på gamla darin låtar nyss, ååh han är så bra :(

Lyssnade på honom väldigt mycket förrut, var på konserten
här i övik när han spelade.
Om man lyssnar på texterna till hans låtar så är dom verkligen braa.
hihi


Maaah lillplutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0