kyligt

Ohh, ja vet att ni är stolt över mig som lyckades skriva ett till morgoninlägg :D
Heheeehe. Nämen jag hade lite tid över. :)
Skolan idag gick bra, andra dagen avklarad! haha.
Vi hade först matte, sen håltimme i typ 2.5h för att
jag ej har något språk. Sen historia och på slutet
hade vi svenska. Nu sitt ja här och har inte så mycket
att göra. hahha skulle faktiskt vilja ha nån läxa satt
jag hade haft något att göra. Haha, men kanske jag kollar
klart på SATC istället.

Klockan 19.30 så äre träning på skyttis!



Åhhh, gammbild sen kära Änget<3<3

Kommentarer
Postat av: den coola

de nya fula äckliga golvet på gympan är sämst

2010-08-24 @ 21:22:15
URL: http://evelinaanyhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0